Dagen som började så bra blev något helt annat än förväntat.

Tänkte då jag vaknade efter sovmorgon, att det blir en härlig ledig dag. Började blogga, men fick störningar i ögat som jag trodde var ljusfläckar från att jag tittat ut mot fabriken och det helt enkelt varit för ljust. Men det gav dig inte. Kunde inte hitta åt musen på datorn och inte se vad jag skrev osv så gav upp.

Det hela var bara det högra ögat som spökade och det visade sig bara vara delar i synfältet som var drabbat. Övre delen av det högra ögat, liksom det yttre, ut mot sidan. Såg mest bara rakt fram och kunde avgöra detta då jag häll för andra ögat.

Suddet övergick till vågor och blev väldigt störande. Försökte att googla mig till om det kunde vara migrän, men kunde inte läsa vad som stog. Orden bildade inget vettigt, det var bara bokstäver och var inte i någon logisk ordning för att bilda ord. Insåg att det var lönlöst och kröp i säng.

Synrubbnibgen är borta men skallen håller på att dö. Oj vad knäckt jag är. Att det kan rå på på det här viset.

Alla planer för dagen blev lagda på hyllan. Lyckades få till mat om än det blev gröt. Ingen behöver dock gå hungrig. Tänker ta mig i säng igen tror jag.

Kommentera

Publiceras ej