Ligger på soffan och har ont i magen. Känns så där lagom skoj. Mått små skumt hela dagen och har inte tordats äta. Går ju magsjuka på skolan och mår ju så klart sämre av bara tanken. Ja ja, vi får se vart detta leder.

Annars har ju en förkylning tagit ett grepp om familjen å sonen å gubben har åkt dit. Dom är båda rätt bra, men snuvan håller som i sig. Dottern kände av det i helgen och jag själv har har känt av halsen i omgångar. Hoppas jag slipper,  men man vet aldrig. Har ju klarat mig hyfsat ok de senaste åren sedan jag hade influensan för andra gången. Tror jag varit riktigt förkyld en gång sen som jag då nu minns.

Arbeta prövningen är snart slut. Tråkigt då man hittat något som funkar på ett ungefär och är roligt. Men jag tror knappast jag kommer upp i mer än halvtid om jag ska vara helt ärlig.

Nä nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv en stund och kanske lyckas hämta hem firren jag lovat ta hand om och dottern som är i stan.


Kommentera

Publiceras ej