Nu när våren är här och solens strålar dansar in genom fönstren, syns dammet och håret så väldigt tydligt.  Bara för någon vecka sedan kunde man komma undan med dessa dammhögar drällandes runt golven. Nu känns som som oövervinneliga drivor.
 
Jag tycker inte om att städa, men det är ett nödvändigt ont som dessutom blir i ökad frekvens när man har djur som drar in skräp och släpper hår.
 
Ännu denna veckan har jag inte lyckats få till en dejt med snabeldraken. Veckan har i huvudsak bestått i att tvätta, tvätta och tvätta liksom att försöka få igång min bärbara som plötsligt tappade internet och pekplattsinställningarna, men nu ska allt vara ordnat 
 
Nä rastlösheten kryper över mig vilket brukar vara att sova nu eller vara vaken halva natten.  Jag väljer att sova. Natti.

Kommentera

Publiceras ej