Skulle skriva om ett test jag gjort,  men det blev inget här,  då det inte funkade att ladda in videosar. Ska skriva om det snart ändå, men behöver sitta vid datorn då jag gör det och inte mobilen som nu 

Förkylningen håller i sig. I natt var första natten på länge utan nattlig hosta. Det är typ det som är den här förkylningen. 

Trodde igår att detta var sista dagen på arbetsprövningen. Det var den information jag fått. Mailade arbetsförmedlingen om vad som kunde göras i måndags men fick inget svar. Skrev ett sms till min handledare på arbetslivsresurs igår morse och funderade över tider att arbeta och blev uppringd.

Tydligen så ska information blivit tilldelad min arbetsträningsplatts för 1 1/2 vecka sedan, att jag fick vara kvar till i slutet på oktober. Så det gick ifrån att vara min sista dag igår till att jag har en månad kvar. Tråkigt att informationen gått mig förbi så där,  men skit kul att jag får fortsätta. Jag blev bara nöjd. Hur bra som helst att veta vad man gör ett tag framöver. 

Önskar mig ett jobb som jag klarar av att sköta och ha en normal anställning. Ett normalt liv helt enkelt. Smärtan komet jag nog få leva med ett tag till, men ett jobb som funkar vore toppen. Slippa den här skiten med arbetsförmedlingen och ingen inbetald pension. Det är den som oroar mig mest faktiskt. 

Nä nu ska jag ta och fixa nagelbanden tror jag och sen är det faktiskt jobbdag i dag. 

Ha en fantastisk dag,  det tänker jag. 

Kommentera

Publiceras ej