Sommarlovsmorgon och jag har vilodag. Kunde inte vara bättre om man nu kunde sova på natten. Men nej, vaknat och vaknat å vaknat. Har hållit på så hela natten och gjorde likadant igår. Knäpp gök, nu då jag verkligen fick sova ut å allt!!

 

Nu ska jag ta en kopp uppvärmt kaffe. Det ni! Mmmmm så gott det var trotts uppvärmning och tandkrämssmak.

 

Älsklingen har jobbat natt och kom hem vid 8 snåret lite lätt förtvivlad. Han hade glömt sitt aktivitetsarmband på på jobbet. Närmare bestämt upphängd på en krok utanför duschen. Kanske inte världens bästa ställe då. Han hoppades på att alla skulle vara ärliga och inte ta den, men det kan man ju drömma om! Klart det finns dom som skulle tycka det var toppen att få en gratis. Men han lyckades få tag på en som jobbar nu som dessutom hade tid att kila iväg och ta reda på klockan åt honom. Den fanns kvar!! Weeee va glad han blev och jag också, då han fick den av mig i julklapp.

 

Dagen kommer att innehålla lite ditt och datt, mest datt och en hel del lata mig. Men nä det blir det nog inte. Måste tvätta ett berg av kläder, men med tanke på hur det blåser är det nog inga som helst problem. Torkar på en piss kvart.

 

En sak jag kommer att göra i dag är att ägna en del till att tänka på min brors svärmor som gick bort för ett år sedan. Tiden går så fort, känns som det var nyss. Vila i frid A-M

 

 

Kommentera

Publiceras ej