Min arbetsprövning gick över till praktik i ungefär en månad. Men idag var sista dagen för praktiken och det känns onekligen lite tungt. Hade gärna stannat kvar mycket mycket längre. Men för att se det från den ljusa sidan, så har jag ju fått många nya erfarenheter och lärt mig något helt nytt. 

Har också hunnit med att gå på arbetsförmedlingen idag och fått mina guidelines som gäller för först och främst en vecka. Ja nu återstår det att se vad som händer här i framtiden.

Vi var för övrigt ut och åt med min praktikplats för någon vecka sedan. Blev samma ställe som förut. Oj oj oj vad god mat. Vi satt tysta under tiden vi åt och bara njöt. 

I helgen så var jag ut med mina gamla arbetskamrater. Så roligt att sitta och surra å ha trevligt. Saknar den typen av gemenskap som vi hade. Kemin finns fortfarande kvar och vi har så skit kul.

Nä nu måste tant sova. För än om rutinerna för övrigt är rubbade, så ska ju barnen på skolan i morgon i vanlig ordning.

Natti natt.

Kommentera

Publiceras ej