Äntligen har jag nya brillor! Lånat hem minst en 28 par och testat. Vissa har jag lånat flera gånger, så det är sanning med modifikation. 

Jag brukar köpa mina glasögon online då priset är mer skäligt och hittills har jag då haft tre par därifrån och är bara nöjd. 

Annars så funkar jobbet bra, axeln trilskas men jag kan jobba på ett ungefär, än i alla fall. Mår gott av att få göra något. Fick dessutom vara med och fira framgångar häromdagen, med pizza bland annat.

Att lyckas få till texter med substans riktade till kund som faktiskt är läs vänliga kan ibland kännas omöjligt. Speciellt om man har noll intresse och ingen kunskap. Då får man läsa in sig något på ämnet först.

Som igår då jag dök på en text om att fotbollssäongen hade startat. Kunde jag bry mig mindre om och hur ska jag kunna skriva passionerat om gräs en boll jävel och spelet i allmänhet?!  Det löste sig tillslut med nå dravel om ligor och det stora fotbollsintresset i världen. Man måste ibland byta infalls vinkeln och tänka om.

Nu ska jag jaga upp barn. Har blivit allt mer svårt den senaste tiden. God morgon på er.

Kommentera

Publiceras ej