I eftermiddag blev det ljus prytt runt om i byn. SĂ„ otroligt vackert 😊 Vi tog en tur och mĂ„ste nog pĂ„stĂ„ att det var en mĂ€ktig syn att se marschallernĂ„ brinna lĂ€ngs med hela HusumgĂ„rdsbacken.

TyvÀrr kunde inte jag nÀrvara vid HusumgÄrden och det roliga som var dÀr. Detta dÄ eftersom jag fortfarande Àr yr i skallen.

Var till doktorn i torsdags, som tyckte jag var jÀtte stel i nacken. Men det visste jag ju redan. Han ordinerade sjukgymnastik och vila. SÄ i fredags fick jag trÀffa sjukgymnasten som gjorde en utvÀrdering och lÀtt manipulation med en liten lÀttnad av nacken men inte av yrsel. Dom tror att spÀnningarna sitter högt i nacken och jag fÄr göra en otrevlig liten övning som gör mig vimmelkantig. Den ska göras varannan timme, men det blir det nog inte. Har dock försökt att fÄ till den kanske var tredje.

Önskar mig lite advents fint, men det blir lite halv dĂ„ligt med det. TĂ€nkte försöka ge mig pĂ„ det lite smĂ„tt med hjĂ€lp sĂ„ klart i morgon. Inga gardiner kanske, men dock med belysning.

Puss Ä kram pÄ er.

Kommentera

Publiceras ej